Skip navigation

اون از پریشبم!

این از اروزم!

البته نسبت به پریروز امروز واقعا خیلی روز خوبی داشتم. اما نمی دونم چرا امروز یه خیلی وب خلوت شده!!!

کسی نیست! نه مطلب جالبی. نه اصلا چیزی که حسابی کیف بده. نه اصلا حوصله نوشتن.

ولی خب اول بذار پریروز رو بگم

اول صبح که رفتم پادگان (قابل توجه کسایی که نمی دونن: من در حال انجام خدمت مقرنس نظام وظیفه ی سربازی در لشکر 28 پیاده ی کردستان در سنندج هستم) به همه ی گردان مرخصی دادن به من ندادن. فرماندهه گفتش که چون تو فراری هستی بهت مرخصی نمیدم. خب از اون سه سانتی بی مصرف انتظاری هم جز این نمی رفت. بعد از پادگان با اعصاب خورد اومدم نشستم تو کافی نت و شروع کردم به داونلود کردن یه سری موسیقی! بعد از حدود چهار ساعت و داونلود کردن حدود سیصد چارصد مگ! یهو برق رفت. همه ی داونلودام پرید. بازم بی خیال! رفتم خونه وسایلم رو جمع کرده بودم که اسباب کشی کنم برم یه خونه ی جدید. چون امروز خونه رو تحویل دادم. یه تاکسی در بست کردم رفتم خونه ی جدید ساعت یازده شب اون که قرار بود از پریشب همخونم بشه خونه نبود! (افتخار همخونه شدن با من دیشب نصیبش شد) بعد از یه ساعت در زدن برگشتم خونه ی قبلی. با هزار زحمت رختخوابم رو از وسط وسایلم در اوردم و پهن کردم که بخوابم، ناغافل متوجه شدم که سرما خوردم و تب کردم و از همه جای بدنم داره آب میاد بیرون!

از همه بدتر اینکه دیروز با چند تا از افسر وظیفه های دیگه رفته بودیم سنندج گردی. جایی نشستیم بچه ها یه قلیونی بزنن که من کل ماجرای فوق الذکر رو براشون تعریف کردم. بعد از چند دقیقه یکی گفت شهاب میری چای بگیری. من رفتم چای بگیرم… خودتون حدس بزنین چی شد. کل چای های توی منطقه ی دیدگاه سنندج تمام شده بود. هر جا رفتم چای نداشتن!!!!!!!!

پاسخی بگذارید

